מגדל הים בניין אלמוג / מגדלי חוף הכרמל

שינוי / ביטול הזמנה

תנאי ביטול ושינוי

  • במקרה של ביטול – לא יינתן החזר כספי.

  • ההזמנה שבוטלה תוכל להתממש במועד אחר בתוך עד 3 חודשים ממועד הביטול, בכפוף לזמינות ולתעריפי החברה ביום המימוש.

  • החברה אינה מחויבת לשמור על המחיר המקורי. במקרה של שינוי במחירים, יידרש המזמין להשלים את ההפרש.

  • הזמנה ששונתה פעם אחת – לא תוכל להשתנות שוב, ואם תבוטל תיחשב כמבוטלת ללא החזר.

  • בקשה לביטול או שינוי תוגש בכתב (office@sea-tower.co.il) לפחות 7 ימי עסקים לפני מועד ההגעה.

  • כלל ההזמנות הינן ללא אפשרות ביטול, אלא אם צוין אחרת במפורש ובכפוף לאישור בכתב מאת החברה.

  • ככל שההזמנה עומדת בתנאי הביטול, ניתן לבצע את הביטול באמצעות קטגוריית „תיק ההזמנות” באתר או בפנייה בכתב לכתובת: office@sea-tower.co.il.

  • במקרה של אי הגעה (No-Show), יחויב המזמין במלוא סכום ההזמנה (100%), ולא תינתן אפשרות לשינוי מועדי האירוח.

  • בקשות ביטול או שינוי שיתקבלו ביום שבת או ביום מנוחה רשמי בישראל ייחשבו כאילו הוגשו ביום העבודה העוקב.

  • כל שינוי בהזמנה (לרבות: תאריכים, יעד, מספר נופשים וכדומה) עשוי להיות כרוך בתשלום דמי שינוי נוספים, בהתאם לתעריפים הנהוגים במועד ביצוע השינוי.

  • ביצוע שינויים יתאפשר באמצעות באמצעות פנייה בכתב בלבד, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.

  • לחברה שמורה הזכות לאשר או לדחות בקשות ביטול ושינוי, על פי תנאי המחירון ובכפוף להוראות הדין.
  •