משפץ דירה, מחפש מגורים זמניים?

משפץ דירה? מגוריים זמניים, מגורים לטווח קצר

שיפוץ של דירה הוא הדבר החשוב ביותר לפני שאתם נכנסים לגור בה, אולם לעיתים אתם עלולים להיתקל בעיכובים שונים שחלים בשיפוץ. כמובן, לא תמיד יש מי שאשם בעיכובים הללו אולם באופן מעשי הם לא מאפשרים לכם להיכנס לדירה החדשה שלכם. במקרה שבו החוזה הקודם שלכם נגמר, אתם עלולים למצוא את עצמכם בבעיה, ואנחנו כאן כדי לפתור אותה.

 דירה לזמן שיפוץ
כאשר אנחנו ניגשים לשיפוץ של דירה, אנחנו נדרשים למצוא מראש פתרון דיור לפרק הזמן שהשיפוץ אמור לקחת. עם זאת, כולנו יודעים ששיפוץ הוא תהליך שהדבר היחיד שידוע בו הוא תאריך ההתחלה. גורמים רבים עלולים להוביל לכך שהשיפוץ לא יסתיים בזמן, ואז אתם עלולים למצוא את עצמכם בעיה שאין לכם איפה לגור.

כמובן, הסיטואציה הזו לא מוגבלת רק למקרים של שיפוץ דירה אלא גם אם אתה עובר דירה, או שהקבלן מאחר במסירה, לעיתים אתה זקוק לפתרון דיור מידי שאתה לא כל כך רואה בנמצא. בדיוק בשביל זה אנחנו במלון מגדל כאן בשבילכם. אנו מציעים דירות בגדלים שונים, מרוהטות לתקופות ללא התחייבות או הגבלה כולל כל ההוצאות רק לבוא ולגור.

הדילמה בשכירות בזמן שיפוץ
אחת הבעיות במקרה שאותו תיארנו, הוא שהזמן של השכירות לא ברור לכם. מצד אחד אתם מקווים להיות בדירה השכורה כמה שפחות זמן מתוך תקווה שהדירה החדשה שלכם תהיה מוכנה. מי שמשפץ דירה בונה על זה שהשיפוץ יסתיים כמה שיותר מהר, וגם אתם, לא תהיו מעוניינים לחתום על חוזה שכירות ארוך טווח.

מנגד, כיון שראיתם שהתאריך שבו חשבתם שהשיפוץ יסתיים הוא לא התאריך הנכון, אתם מבינים שעליכם למצוא פתרון לתקופה הקרובה עם אפשרות סבירה בהחלט שהתקופה הזו תתארך. הדילמה הזו מעמידה אתכם במצב מעט מורכב, שבו מצד אחד אתם לא רוצים לחתום על חוזה שכירות ארוך טווח, ומצד שני אתם לא רוצים לעבור דירה פעם נוספת בתקופת השיפוץ.

למה דווקא מגדל הים
כאשר אתם מחשפים דירה להעביר בה את הזמן עד שהשיפוץ יסתיים, חשוב שתהיה לכם דירה שבה אתם גרים בצורה נוחה. הזמן שהשיפוץ מתעכב יכול להיות ארוך כמו שנאמר, ואתם צריכים להיות ערוכים לזה. חשוב שתבחרו בדירה שמרוהטת כראוי, מתוחזקת בצורה ניאותה ואם אפשר גם שתהיה במיקום כמה שיותר נוח עבורכם.

על כל הדרישות הללו הדירות של מגדל הים בבניין אלמוג עונות. לרשותכם עומדות דירות מרוהטות במבחר גדלים, לרבות דירות עם מטבח שבו תוכלו לבשל כמו שהייתם רגילים. בניגוד לדירות AIRBNB שאותן הייתם יכולים להשיג, הדירות של מגדל הים הן דירות שיכולות להתאים גם לתקופת שהייה ארוכה.

התחייבות
כאמור, אחת הבעיות הגדולות בהכשרה של דירה לתקופת שיפוץ היא הבעיה שאתם לא יודעים לכמה זמן בדיוק תדרשו לגור בדירה החלופית. במגדל הים אתם יכולים לשכור דירה בלי להתחייב לזמן ההכשרה ולצאת ממנה מתי שהדירה החדשה שלכם מוכנה. כמובן שגם האפשרות להאריך את זמן החוזה תמיד קיימת, במקרה שבו השיפוץ ממשיך להתעכב.

מיקום
המיקום של מגדל הים הוא מיקום מרכזי ביותר, מה שמאפשר לכם לא לפגוע בשגרת החיים שלכם בצורה קיצונית בזמן שבו אתם גרים בדירה החלופית. התקופה של שיפוץ דירה היא תמיד תקופה שבה שורר לחץ כבד יותר וחשוב לנסות להתמיד בשגרה כמה שיותר.

בין אם מדובר על מקום העבודה שלכם או מוסדות הלימוד של הילדים, העובדה שמגדל הים בניין אלמוג נמצא במיקום מרכזי מאפשרת לכם להיות קרובים לכל הדברים החשובים ולהצליח לשמור על השגרה גם בתקופה הקשה הזו.


מחיר
המחיר שאותו תשלמו על דירה במגדל הים יהיה מחיר ידידותי עבור הכיס שלכם. בעוד שעל דירה לזמן קצר לעיתים המחיר יהיה גבוה במיוחד מתוך ניצול של המצוקה שלכם, אנחנו במגדל אלמוג מאפשרים לכם לקבל את דירות הנופש שלנו במחיר שמתאים לכם. תקופת השיפוץ מלאה בהוצאות, אין סיבה שתוסיפו עליה הוצאה נוספת.

מגדל הים
מגדל הים הוא מלון דירות בחיפה, שנמצא בבניין אלמוג במרחק של 50 מטרים מהים. הבניין נמצא סמוך לנמל, לבית החולים, לטיילת ולכל מקומות הבילוי המרכזיים של העיר חיפה. במגדל הים אתם יכולים להשכיר דירות וחדרים לכל מטרה ולכל זמן, לפי הצרכים שלכם. עבור מי שמשפץ דירה, הדירות של מגדל הים יכולות להיות חבל הצלה של ממש.

לסיכום
בזמן שיפוץ דירה, חשוב שתוכלו להמשיך להתגורר בצורה ניאותה, גם אם השיפוץ של הבית שלכם מתעכב. אנחנו במגדל הים מאפשרים לכם לשכור דירות מרוהטות ומתוחזקות בגודל מתאים. הדירות הללו יאפשרו לכם לעבור בצורה נוחה ונעימה את התקופה של השיפוץ.

Call Now Button