שאלות ותשובות נפוצות

מלון דירות מגדל הים - חוף הכרמל חיפה

שאלות נפוצות

מלון דירות מגדל הים נותן לךכאן את כל ההסברים, השאלות והתשובות של השירותים אותם אנו מספקים ואת אלו שלא, את ההבדלים בין בית מלון לבין מלון דירות, את מה שהאיזור מציע בחינם, ואת מה שבתשלום , אם חסרה לך תשובה כלשהי נשמח אם תעדנו אותנו ואנו נדאג להנגיש זאת לכולם.

לא, למרות שהלובי והמבנה עלולים להטעות אין מדובר במלון בו יש את השירות של המלון אלא במלון דירות המוחזקות כל ידי מספר דיירים שונים, חלקם מתגוררים במלון וחלקם, כמונו משכירים את החדרים לנופש כדירות לכל דבר ועיניין (מבלבד מצעים ומגבות מכובסים ונקיים הניתנים לאורך כל התקופה), עם זאת ניתן לסכם עימנו מראש על הסדרים שונים בנוגע לארוחות וניקיונות בתשלום נפרד.

בכל יום, כולל ימי שישי הצוות שלנו נמצא עד השעה 18:00 וישמח לקבל את פניכם ולהכניס אותכם לחדר.

בשעות שאין נציג מטעמנו אנו נמסור למי שהזמנתו התקבלה (כולל התשלום) את פרטי הגישה לחדר, קומה, מספר חדר וקוד בן 6 ספרות לכניסה אשר משתנה לאחר כל צ'ק האווט.

למעוניינים להגיע לאחר השעה 18:00 חובה ליצור קשר טלפוני עד שעות הצהריים ע"מ לקבל פרטי גישה לדירה.

הצ'יק אין מחייב אימות של תעודת הזהות וכרטיס האשראי מול השם בהזמנה

כן, ישנה שמירה 24 שעות ביממה וכן כל המקום, מלבד בתוך החדרים מצולמים ורק לקב"ט הביטחון יש רשות לצפות בנעשה, כך שיש לכם גם פרטיות מלאה.

על אף שיש שמירה במקום האחריות היחידה והבלעדית לשמירת החפצים הינה על האורח בלבד, וכי החברה או הנהלת המקום לא תהיה אחראית לשום מקרה של נזק ו/או פריצה ו/או גניבה ו/או חבלה.

לא, אין מדובר במלון עם חדר אוכל או שירות חדרים אלא בדירות המושכרות לטווחים קצרים, בדירות יש לכם כל שנחוץ לבשל ומסביב למלון ישנם עשרות רבות של מסעדות המספקות אוכל במחירים סבירים, ניתן לשבת במקום או להזמין לחדר.

לא, יש חניה בשפע מסביב לבניין על בסיס מקום פנוי, ניתן להחנות ללא חשש באדום לבן, מדרכות ועל אי התנועה הצמודים לבניין כל עוד לא מפריעים לאחרים.

אם הגעתם ואין מקום חניה ניתן להחנות מתחת לבניין בחניון תת קרקעי בתשלום לחברת "ימית" בתשלום מופחת של 25 שקל ליום ולהעלות מהחניון ישירות ללובי או לקומות (עם צ'יפ).

אין אנו אחראים על סדר החניה והחניות במקום ו/או המחירים.

כן, ישנה בריכה צמודה לבניין.

הבריכה מתוחזקת ע"י מפעיל חיצוני וכרוכה בתשלום בכניסה בעבור כל ילד ומבוגר בהתאם לתעריפים שנקבעו.

לא, כל אחד רשאי לשמור שבת בדירתו, במרחק של 30 מטר מהמקום ישנו בית כנסת כל השבוע ובשבתות, אך לרוב אין מעלית שבת במקום.

כן אנו מספקים לכם מגבות ומצעים ברמה מלונאית, מאותם ספקים המוכרים למלונות יוקרה.

אנחנו מספקים מגבות גוף גדולות וסופגות וכן מגבת פנים ורגליים, ניתן לבקש להחליף אחת ליומיים את המגבות הישנות בחדשות.

אנו לא מספקים מגבות חוף וחל איסור מוחלט לקחת את המגבות לחוף מכיוון שהדבר פוגע במכונות כביסה.

לא, אנחנו מספקים ג'ל רחצה ושמפו של חברות מוכרות, אך אם יש לך העדפה מסוימת עליך להביאו עימך.

כן. בחדרים הקטנים עד 60 מטר יש מטבחון עם מקרר משרדי בינוני ובדירות הגדולות של 3 חדרים ומעלה יש מטבחים גדולים עם מקרר גדול. כל המטבחים מכילים כלי מטבח כגון: צלחות, סכו"ם קערות וסירים. בכל הדירות יש כיריים לבישול ומיקרו, בחלק מהדירות יש גם תנור בילד אין, מדיח כלים ועוד.

אנו שומרים דירות רק למי שביצע תשלום או העביר מקדמה באמצעות כרטיס אשראי / ביט / העברה בנקאית. תשלום במזומן יהיה רק על בסיס מקום פנוי ברגע הגעת הלקוח וכנגד אשראי / מזומן לצורך ביטחון בלבד שיוחזרו ללקוח, למעט במקרים שלא יוחזר ו/או יקוזז ללקוח במקרה של גרימת נזק או הפרת חוקי הבית המחויבים בתשלום.

שעות הגעה ועזיבה:
קבלת חדרים: החל משעה 14:30
בשבת ובחגים: קבלת חדרים הינה שלוש שעות לאחר צאת השבת.
עזיבת החדרים: בימים א'-ה': עד שעה 11:00
בשבת ובחגים: עד השעה 11:00

ניתן לצאת במוצאי שבת ע"ס מקום פנוי ובתיאום מראש בתוספת תשלום בסך 50% מעלות החדר ללילה.

כן, בהתאם לזמינות!!

יש באפשרותנו להוסיף לדירה מיטת תינוק.  

ניתן להוסיף מיטת תינוק אחת לכל דירה, בהתאם למדיניות בהזמנה מראש.

במעמד הזמנת הדירה, יש לציין את כמות האורחים ואנו נבצע את ההכנות הנדרשות.

לתשומת לבך: לכל דירה תפוסה מרבית שונה.