סוויטות מגדל הים חיפה

מגדל הים - מלון דירות ברמה מלונאית

סוויטות עם ג'קוזי לחופשה מושלמת

חופשה מול הים היא חלום של הרבה זוגות, והבעיה בחלום הזה היא שההגשמה שלו יכולה לעלות לכם לא מעט כסף.

אז אחרי שהקורונה קצת דעכה, וסוף סוף אתם יכולים להרשות לעצמכם לצאת לחופשה קצרה, אנחנו במגדל הים כאן כדי להציע לכם חופשה ייחודית, בסוויטה מפנקת שנמצאת בדיוק מול הים.

 

נופש מול הים
בכל נופש שאותו אנחנו מתכננים, חשוב לנו שהמקום שבו אנחנו שוהים יהיה כמה שיותר איכותי. עבור מי שאוהבים ים, לקום בבוקר ולראות את החוף זה חלום שגם אם ביומיום לא מצליחים להגשים, כאשר מגיע הזמן של החופשה, אנחנו חייבים לדעת שאנחנו במקום כמה שיותר קרוב לים. הבעיה הגדולה היא שבדרך כלל מלונות במיקום כזה מנצלים את המיקום וגובים מחיר גבוה.

לשמחתכם הרבה, בעיר חיפה נמצא פתרון נהדר עבורכם. במלון מגדל הים שנמצא בבניין אלמוג, תוכלו לשכור סוויטות ענקיות בקומה גבוהה עם ג'קוזי לספא ופינוקים לזוגות אוהבים, דירות נופש, דירות AIRBNB ועוד כמה אפשרויות שהופכות את החלום של חופשה ממש מול הים, להיות מציאותי במיוחד. הנה כמה דברים שכדאי שתדעו.

מחיר
היתרון הראשון שמגדל הים מאפשר לכם להנות ממנו, הוא היכולת לצאת חופשה בלי לחשב על זה יותר מידי פעמים לפני שהחלטתם על כך. זה שאתם מעוניינים לשכור סוויטות מול הים לא אומר שאתם צריכים לקחת הלוואות או לעבוד כמו משוגעים בחודשים שלפני. החופשה במגדל הים גם נותנת לכם את כל הטוב של הים, אבל במחיר שמשתלם לכם.

היתרון במחיר שאותו אתם משלמים במגדל הים שהוא לא בא על חשבון האיכות של הדירות וחדרי הנופש. החדרים במגדל הים הם חדרים ברמה הגבוהה ביותר, והמחיר שתשלמו עליהם הופך את הנופש הזה להיות משתלם במיוחד.

פינוקים
העובדה שאתם נמצאים במיקום כל כך ייחודי, לא אומרת שאתם לא צריכים להתפנק קצת בחופשה לכם ולהנות מעוד כמה אטרקציות. אנחנו במגדל הים מציעים לכם לנצל את החופשה ולהנות משלל טיפולים שאותם אתם יכולים לקבל במלון. ניתן להזמין מסג', טיפולי ספא, הכל כמובן לפי הרצון שלכם ובמידה המתאימה.

מיקום
את זה שחשוב לכם לראות את הים בנופש שלכם אנחנו מבינים, אבל חשוב שתדעו שהחופשה בסוויטות של מגדל הים מאפשרת לכם להנות מהמיקום, ולא רק בגלל הים. מגדל הים ממוקם במקום מרכזי במיוחד בעיר חיפה, מה שאומר שאתם נמצאים קרוב לצירי התחבורה החשובים לרבות תחנות רכבת וכמובן למקומות הבילוי הטובים ביותר בעיר.

במגדל הים, לפני שאתם יוצאים למסעדה בערב אתם לא צריכים להיות לחוצים האם תמצאו חניה, כי אתם אפילו לא צריכים להוציא את הרכב בשביל זה. המיקום של מגדל הים שם אתכם במרחק הליכה מכל המקומות שאליהם אתם תרצו להגיע במהלך הנופש שלכם.

מגדל הים
מגדל הים הוא מלון דירות שנמצא בבניין אלמוג. הבניין ממוקם סמוך לחוף הים ומאפשר לכם מספר אופציות כדי להנות מנופש איכותי במיוחד.

לסיכום
אם אתם רוצים חופשה בסוויטות מול הים, במגדל הים מאפשרים לכם לקבל את זה במחיר נוח. המיקום המרכזי של המגדל והרמה הגבוהה שממנה תהנו, מבטיחים לכם שאת החופשה הזו לא תשכחו.

Call Now Button