תקנון – תנאי הזמנה וביטול

תוכן עניינים

  1. מבוא
  2. תנאי שימוש באתר
  3. ביצוע הזמנות ותשלום
  4. פרטי רכישה ואחריות המשתמש
  5. מחירים ושינויים
  6. כוח עליון ומדיניות חירום
  7. ביטולים, שינויים ואי הגעה
  8. הגעה, צ’ק-אין וזיהוי
  9. אחריות לנזקים, רכוש ופיקדון ביטחון
  10. אחריות מוגבלת ותקלות טכניות
  11. החלפת חדרים ותקלה במבנה
  12. ביטול מצד החברה
  13. מדיניות פרטיות ושמירת מידע
  14. ילדים ותוספות מיטה
  15. חיות מחמד
  16. חוקי הבית
  17. איסור שימוש בלתי חוקי או בלתי מורשה
  18. סוכנויות צד שלישי
  19. שיפוי
  20. סמכות שיפוט
  21. סעיפים כלליים
 

1. מבוא

תקנון זה מהווה הסכם מחייב בין דירות נופש מגדל הים (להלן: "החברה") לבין כל אדם המשתמש באתר האינטרנט sea-tower.co.il (להלן: "האתר") ו/או המזמין באמצעותו שירותי אירוח, לינה או חבילות נופש (להלן: "השירותים"). השימוש באתר מהווה אישור והסכמה לכל תנאי התקנון במלואם.

התקנון מנוסח בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, אך מתייחס לנשים וגברים כאחד.

2. תנאי שימוש באתר

2.1. המשתמש מצהיר כי קרא את התקנון, הבין את תנאיו והסכים להם במלואם.

2.2. האתר נועד לשם קבלת מידע, ביצוע הזמנות ותשלום עבור שירותי אירוח בלבד.

2.3. חל איסור מוחלט על העתקה, הפצה, שיכפול, העברה או שימוש בתכני האתר ללא אישור בכתב מהחברה.

2.4. החברה אינה אחראית ללינקים חיצוניים המופיעים באתר. השימוש בהם באחריות המשתמש בלבד.

2.5. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות, לעדכן או להסיר תכנים באתר בכל עת.

3. ביצוע הזמנות ותשלום

3.1. הזמנה תתבצע באמצעות כרטיס אשראי תקף (ויזה, ישראכרט, מאסטרקארד או אמריקן אקספרס).

3.2. החיוב יתבצע בהתאם למדיניות הביטול כפי שפורטה בעת ההזמנה.

3.3 המחירים באתר מוצגים בשקלים חדשים וכוללים מע"מ לפי חוק.

3.4. תיירים שאינם תושבי ישראל, המחזיקים בדרכון זר וספח מעבר B2, עשויים להיות זכאים לפטור ממע"מ בהתאם לאישור רשות המיסים.

3.5. החברה רשאית לשמור פרטי תשלום לצורכי ביטחון בלבד, לרבות בגין נזקים או חיובים חריגים.

3.6. התמונות באתר הן להמחשה בלבד. ייתכנו הבדלים בין התמונות לבין המציאות.

4. פרטי רכישה ואחריות המשתמש

4.1. המשתמש מתחייב להזין פרטים מדויקים, מלאים ואמיתיים בעת ביצוע ההזמנה.

4.2. החברה אינה אחראית להזמנה שהתבצעה עקב טעות בהזנת הנתונים.

4.3. מסירת פרטים כוזבים מהווה עבירה פלילית. החברה רשאית לנקוט צעדים משפטיים בגין כך.

4.4. החברה רשאית שלא לאשר הזמנה לפי שיקול דעתה הבלעדי.

5. מחירים ושינויים

5.1. המחירים עשויים להשתנות מעת לעת ללא הודעה מוקדמת.

5.2. במקרה של טעות תמחור, תציע החברה למזמין לשמור את ההזמנה במחיר המתוקן או לבטלה ללא קנס.

5.4. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק או לשנות הצעת מחיר, זמינות חדרים או שירותים בכל עת.

6. כוח עליון ומדיניות חירום

6.1. החברה לא תישא באחריות לכל עיכוב, שינוי או ביטול הנובע מכוח עליון – לרבות שביתות, מגפות, מלחמות, תקלות חשמל, סגרים או אירועים שאינם בשליטתה.

7. ביטולים, שינויים ואי הגעה

7.1. במקרה של ביטול – לא יינתן החזר כספי.

7.2. ההזמנה שבוטלה תוכל להתממש במועד אחר בתוך עד 3 חודשים ממועד הביטול, בכפוף לזמינות ולתעריפי החברה ביום המימוש.

7.3. החברה אינה מחויבת לשמור על המחיר המקורי. במקרה של שינוי במחירים, יידרש המזמין להשלים את ההפרש.

7.4. הזמנה ששונתה פעם אחת – לא תוכל להשתנות שוב, ואם תבוטל תיחשב כמבוטלת ללא החזר.

7.5. בקשה לביטול או שינוי תוגש בכתב לכתובת office@sea-tower.co.il לפחות 7 ימי עסקים לפני מועד ההגעה.

7.6. כלל ההזמנות הינן ללא אפשרות ביטול, אלא אם צוין אחרת במפורש ובכפוף לאישור בכתב מאת החברה.

7.7. ככל שההזמנה עומדת בתנאי הביטול, ניתן לבצע את הביטול באמצעות קטגוריית „תיק ההזמנות” באתר או בפנייה בכתב לכתובת: office@sea-tower.co.il.

7.8. במקרה של אי הגעה (No-Show), יחויב המזמין במלוא סכום ההזמנה (100%), ולא תינתן אפשרות לשינוי מועדי האירוח.

7.9. בקשות ביטול או שינוי שיתקבלו ביום שבת או ביום מנוחה רשמי בישראל ייחשבו כאילו הוגשו ביום העבודה העוקב.

7.10. כל שינוי בהזמנה (לרבות: תאריכים, יעד, מספר נופשים וכדומה) עשוי להיות כרוך בתשלום דמי שינוי נוספים, בהתאם לתעריפים הנהוגים במועד ביצוע השינוי.

7.11. ביצוע שינויים יתאפשר באמצעות פנייה בכתב בלבד, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ״א-1981.

7.12. לחברה שמורה הזכות לאשר או לדחות בקשות ביטול ושינוי, על פי תנאי המחירון ובכפוף להוראות הדין.

8. הגעה, צ’ק-אין וזיהוי

8.1. על האורח להציג בעת ההגעה תעודת זהות תקפה ופרטי אשראי תואמים לשם ההזמנה.

8.2. לא תתאפשר כניסה ללא אימות זהות ותיאום עם פרטי ההזמנה.

8.3. לא ניתן להעביר הזמנה לאדם אחר.

8.4. לאחר שעת הצ’ק-אין לא תתאפשר קבלת האורח ולא יינתן החזר כספי.

8.5. החברה רשאית למנוע כניסה או לשלול שהייה עקב התנהגות בלתי הולמת, העלבות, קללות או הפרת חוקי המקום – ללא החזר כספי.

9. אחריות לנזקים, רכוש ופיקדון ביטחון

9.1. החברה רשאית לגבות פיקדון ביטחון. האורח אחראי לכל נזק לרכוש, למבנה או לציוד. הפיקדון יוחזר לאחר בדיקה, ואם יימצא נזק – החברה רשאית לחייב בכרטיס האשראי שסופק.

10. אחריות מוגבלת ותקלות טכניות

10.1. החברה אינה אחראית להפסקות חשמל, תקלות אינטרנט, תקלות מים או כל תקלה אחרת הנובעת מגורם שלישי או שאינה בשליטתה.
10.2. במקרה שתתרחש תקלה שלא ניתן לתקנה במהלך השהות, לא תישא החברה בכל אחריות או חבות כלפי המזמין.
10.3. למען הסר ספק, אחריות החברה – ככל שתקום – מוגבלת לסכום ששילם המזמין בפועל עבור ההזמנה, ולא תעלה על סכום זה בשום מקרה.

11. החלפת חדרים ותקלה במבנה

11.1. לחברה שמורה הזכות להחליף בין החדרים לפי שיקול דעתה, ובלבד שתספק חדר זהה או משודרג במפרטו.
11.2. במקרה של תקלה בחדר, תהיה החברה רשאית, לפי שיקול דעתה, להציע למזמין חדר חלופי ברמת סטנדרט זהה או גבוהה ממנה.
11.3. במידה ולא ניתן לספק חלופה הולמת, תהיה החברה רשאית לבטל את העסקה ולהשיב למזמין את מלוא התמורה ששולמה—וזאת מבלי שהדבר ייחשב כהפרת התחייבות ומבלי שתקום למזמין כל זכות לפיצוי נוסף.

12. ביטול מצד החברה

12.1. החברה רשאית לבטל הזמנה במקרה של תקלה טכנית, טעות אנוש, חשד להונאה או נסיבות חריגות. במקרה כזה יושב ללקוח מלוא הסכום ששולם ללא פיצוי נוסף.

13. מדיניות פרטיות ושמירת מידע

13.1. בעת ביצוע הזמנה נאספים פרטים אישיים הדרושים להשלמת העסקה.

13.2. החברה מתחייבת לשמור את המידע בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981, ולא להעבירו לצדדים שלישיים אלא לפי דרישת רשויות מוסמכות.

14. ילדים ותוספות מיטה

14.1. כל ילד, בכל גיל – לרבות תינוקות – חייב בתשלום מלא בהתאם למדיניות התעריפים של החברה.
14.2. תוספת תשלום תחול בגין בקשת מיטה נוספת, והדבר יתאפשר בכפוף לזמינות ובאישור מראש בלבד.

15. חיות מחמד

15.1. אירוח בעלי חיים יתאפשר רק באישור מראש ובכפוף לתשלום נוסף.

15.2. הכנסת חיות מחמד למקום האירוח ללא אישור מראש ובכתב מהחברה תיחשב כהפרה של תנאי ההזמנה ותגרור סילוק מיידי של האורח מהנכס, ללא כל החזר כספי או דמי פיצוי מכל סוג שהוא.

16. סעיפים כלליים

16.1. עד אישור ההזמנה מהחברה, ההזמנה אינה מחייבת את החברה.

16.2. הזמנות באתר נחשבות כעסקת מכר מרחוק רק אם עומדות בדרישות חוק הגנת הצרכן.

16.3. נוסח בלשון זכר מתייחס גם לנקבה ולהיפך.

16.4. מקום האירוח רשאי לבטל הזמנה שאינה עומדת בתנאי וחוקי המקום.

16.5. מקום האירוח רשאי שלא לקבל אורחים שמטרתם או אופן התנהגותם איננו תואם את תנאי וחוקי המקום.

16.6. החברה רשאית לשנות מחירים, זמינות שירותים או מבנה האתר בכל עת, ללא הודעה מוקדמת.

16.7. אי אכיפת זכות מסוימת בתקנון זה לא מהווה ויתור על זכות זו.

17. סוכנויות צד שלישי

17.1. הזמנות המתבצעות דרך סוכנויות או אתרים חיצוניים (כגון Booking.com, Expedia וכיו״ב) כפופות לתנאי ולמדיניות של אותה סוכנות, כפי שנקבעו בעת ההזמנה.
17.2. מבלי לגרוע מן האמור, חוקי הבית, כללי הבטיחות, מדיניות הזיהוי וההתנהגות, ומדיניות הנזקים/פיקדון של החברה יחולו על כל אורח השוהה בנכס, בנוסף לתנאי הסוכנות, ובכפוף להוראות כל דין.
17.3. במקרה של סתירה בעניינים תפעוליים/בטיחותיים/התנהגותיים יחולו תנאי החברה כפי שנקבע בתקנון.

18. שיפוי

18.1. המזמין מתחייב לשפות את החברה בגין כל נזק, הפסד, הוצאה או תביעה שתוגש נגדה עקב הפרת תנאי תקנון זה או התנהגות שאינה הולמת.

19. סעיפים כלליים

19.1. עד אישור סופי מהחברה – ההזמנה אינה מחייבת. החברה רשאית לעדכן את התקנון מעת לעת, והשינויים יחולו ממועד פרסומם באתר.

20. חל איסור מוחלט

20.1. לעשות שימוש באתר למטרות בלתי חוקיות או לא מורשות.

20.2. לקיים אירועים, מסיבות או "ישיבות" בשטחי מקום האירוח.

20.3. הכנסת אורחים נוספים ללא ידיעת החברה מהווה הפרה יסודית של התקנון, ותגרור חיוב נוסף, ואף עלולה להביא לסילוק מיידי מהחדר ללא כל פיצוי או החזר כספי.

20.4. לעשן או להדליק נרגילה בחדר.

20.5. להשמיע מוזיקה ברמקולים חיצוניים או בעוצמה גבוהה.

20.6. להכניס אורחים נוספים מעבר למוסכם בהזמנה.

20.7. לקיים מסיבות או אירועים מכל סוג שהוא.

20.8. להוציא מגבות או ציוד מהחדר.

20.9. להפעיל מזגן כאשר חלונות פתוחים.

כל הפרה של סעיף זה תיחשב כהפרה יסודית של תנאי האירוח ועלולה להוביל לסילוק מיידי מהחדר, לחיובים כספיים בגין נזקים, וכן לחיובים נוספים לפי שיקול דעת החברה ובהתאם להוראות הדין.

21. חוקי הבית

      • צ’ק-אאוט עד 11:00 כולל שבתות וחגים.
      • יציאה מאוחרת לפי זמינות ובתשלום נוסף.
      • חל איסור לעשן, להדליק נרגילה, לקיים מסיבות או להשמיע מוזיקה חזקה.

22. אחריות ושיפוט

22.1. כל סכסוך או מחלוקת בקשר עם התקנון או עם האתר יתבררו בבתי המשפט המוסמכים בעיר חיפה בלבד, בהתאם לדיני מדינת ישראל.

22.2. החברה אינה אחראית לנזקים עקיפים או בלתי ישירים הנגרמים למשתמש עקב שימוש באתר או עקב אי עמידה בהוראות התקנון.

 

עדכון אחרון: אוקטובר 2025
שם החברה: מגדל הים דירות נופש וסוויטות Sea Tower – Vacation Apartments and Suites
אימייל: office@sea-tower.co.il
טלפון: 04-6891689