תנאי ביטול ושינוי
במקרה של ביטול – לא יינתן החזר כספי.
ההזמנה שבוטלה תוכל להתממש במועד אחר בתוך עד 3 חודשים ממועד הביטול, בכפוף לזמינות ולתעריפי החברה ביום המימוש.
החברה אינה מחויבת לשמור על המחיר המקורי. במקרה של שינוי במחירים, יידרש המזמין להשלים את ההפרש.
הזמנה ששונתה פעם אחת – לא תוכל להשתנות שוב, ואם תבוטל תיחשב כמבוטלת ללא החזר.
בקשה לביטול או שינוי תוגש בכתב (office@sea-tower.co.il) לפחות 7 ימי עסקים לפני מועד ההגעה.
כלל ההזמנות הינן ללא אפשרות ביטול, אלא אם צוין אחרת במפורש ובכפוף לאישור בכתב מאת החברה.
ככל שההזמנה עומדת בתנאי הביטול, ניתן לבצע את הביטול באמצעות קטגוריית „תיק ההזמנות” באתר או בפנייה בכתב לכתובת: office@sea-tower.co.il.
במקרה של אי הגעה (No-Show), יחויב המזמין במלוא סכום ההזמנה (100%), ולא תינתן אפשרות לשינוי מועדי האירוח.
בקשות ביטול או שינוי שיתקבלו ביום שבת או ביום מנוחה רשמי בישראל ייחשבו כאילו הוגשו ביום העבודה העוקב.
כל שינוי בהזמנה (לרבות: תאריכים, יעד, מספר נופשים וכדומה) עשוי להיות כרוך בתשלום דמי שינוי נוספים, בהתאם לתעריפים הנהוגים במועד ביצוע השינוי.
ביצוע שינויים יתאפשר באמצעות באמצעות פנייה בכתב בלבד, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.