הבית שלכם בחיפה

דירות נופש וסוויטות לטווחים קצרים וארוכים

דירות מפוארות עם מרפסת ים כל הדירות במגדל הים ממוקמות בבניין מגורים (בניין אלמוג / מגדלי חוף הכרמל) שרובו מאכלס נופשים, תיירים ובעלי עסקים ונמצא ממש על חוף הים, כמו סוכת מציל, והכל במרחק קצר מכל האטרקציות שיש לעיר להציע' חוף הים נמצא ביציאה מהמעלית, מרכזי קניות, מסעדות, ברים, תחנת אוטובוס, תחנת רכבת, סופרמרקטים ורוב האטרקציות של העיר נמצאות במרחק הליכה קצר בלבד.

חוף הים נמצא ביציאה מהמעלית, מרכזי קניות, מסעדות, ברים, תחנת אוטובוס ורוב האטרקציות של העיר נמצאות במרחק הליכה קצר בלבד.

בכל החדרים יש טלוויזיה גדולה, קומקום חשמלי, ערכות קפה ותה, מיקרוגל, מגהץ, קרש גיהוץ, מיבש שיער, כיריים לבישול, מקרר ותחליבי רחצה ובחלקם גם מכונת כביסה ומייבש.

אז אם אתם מחפשים מקום עם תחושה של בית ובית מלון בחיפה, תמצאו אצלנו.

דירות הנופש שלנו מושלמות עבור מטיילים לצרכי נופש, לזוגות אוהבים, למשפחות או עבודה ומוצעות לטווח קצר, בינוני וארוך.
אלינו מגיעים בעלי דירות שמשפצים את הבית ומחפשים מקום מחלופי ומרוהט לטווח גמיש, עובדים המגיעים לבצע עבודות בחיפה, רופאים ומהנדסים העובדים ברמב"ם או בפארק ההיי טק מת"מ הסמוכים למקום.

כל הדירות ממוקמות בבניין מגורים (עם השכנים הכי מופלאים שיכולתם לבקש) ברחוב שקט ממש על חוף הים, כמו סוכת מציל, והכל במרחק קצר מכל האטרקציות שיש לעיר להציע. חוף הים נמצא ביציאה מהמעלית, מרכזי קניות, מסעדות, ברים, תחנת אוטובוס ורוב האטרקציות של העיר נמצאות במרחק הליכה קצר בלבד.

אז אם אתם מחפשים מקום עם תחושה של בית ובית מלון בחיפה, תמצאו אצלנו.

מגוון הדירות שלנו מוצע לתקופות בינוניות או ארוכות במחירים סבירים לילה, לפרטים נוספים והצעת מחיר אנא צרו איתנו קשר.

דירות נופש מאובזרות מגדל הים
דירות מפוארות עם מרפסת ים
Call Now Button