ביצוע הזמנות:
כל אדם שבבעלותו האישית והחוקית כרטיס אשראי תקף של חברות האשראי המצוינות להלן: ויזה כ.א.ל, דיינרס קלאב, אמריקן אקספרס, ישראכרט ומאסטרקרד, רשאי לרכוש שירותים באמצעות האתר ו/או הטלפון.
כל ביצוע הזמנה יחוייב באופן מיידי מיד עם ביצוע ההזמנה במחיר ההזמנה המלא וכרטיס האשראי יישאר במערכת החברה לצורך בטחון בלבד למקרה של נזקים והפרות.
המחירונים מוצגים ללא מע״מ למזמינים מחוץ לישראל / בעלי כתובת IP זרה. תושבי ישראל ובעלי דרכון ישראלי שמזמינים במחירונים אלו יחויבו בתוספת תשלום מע״מ במועד הגעתם למלון כמחויב בחוק. במידה ומופיע סכום מע״מ 0.00 ש״ח באישור ההזמנה, הדבר מעיד על כך שההזמנה בוצעה מכתובת אינטרנט(IP) שאינה ישראלית, המזמין יחוייב בתוספת מע״מ במעמד הצ׳ק-אין.
פטור ממע"מ יינתן ע"פ דרישות רשות המיסים בישראל רק לתושבי חוץ הבאים לביקור בישראל וברשותם דרכון זר + ספח מעבר הגבולות בנתב"ג.
מובהר בזאת, כי חיוב המזמין יתבצע על ידי החברה (או מי מטעמה) באמצעות כרטיס האשראי שפרטיו נמסרו לחברה על ידי המזמין, והמזמין נותן בזאת את הסכמתו הבלתי חוזרת לביצוע חיוב כאמור לעיל, בכפוף להוראות תקנון זה.
כל התמונות המוצגות באתר הנן לשם המחשה בלבד-מאחר והתמונות מוצגות על גבי צג המחשב של המשתמש ו/או מודפסות ע”י המשתמש מצג המחשב, ייתכנו הבדלים ושינויים בין מראה המוצרים בתמונה לבין מראם במציאות וכן ייתכנו שינויים בשל שיפורים ושדרוגים בחדר שתמונתם טרם הועלתה לאתר, לצורך כך אנו ממליצים לבקש באמצעות הווטצאפ בטלפון 055-9994880 ו/או באמצעות המייל תמונות עדכניות של החדר/ים אותם ברצונכם להזמין.
באתר האינטרנט ניתן למצוא קישורים והמלצות לפעילות שונות(להלן: “לינקים”) הקישורים האמורים נועדו לנוחות המשתמש עם המתקנים באיזור ולמטרה זו בלבד. החברה אינה אחראית ללינקים ו/או לאתרים המקושרים ו/או למידע המופיע בהם, לתוקפם, נכונותם וחוקיותם. כל שימוש ו/או כניסה ללינקים ו/או לאתרים המקושרים הנם על אחריותו הבלעדית של המשתמש.
החברה זכאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא התראה מראש, לשנות מעת לעת תקנון זה, תנאי השימוש באתר, מבנה האתר, תוכנו, מראהו, לרבות היקפם וזמינותם של השירותים המוצעים בו, וכל היבט אחר הכרוך באתר ותפעולו. תוקפם של השינויים האמורים יהא מיום פרסומם באתר, אלא אם נקבע אחרת .
כל סכסוך ו/או מחלוקת בקשר עם תקנון זה ו/או האתר, אם וכאשר תתעורר , תתברר בישראל, על פי דיני מדינת ישראל בלבד ובבתי המשפט המוסמכים בעיר חיפה בלבד.
אי הגעה
במקרה של אי הגעה לחופשה שהוזמנה יחויב המזמין בדמי ביטול מלאים – 100% (מאה אחוז) מערך ההזמנה הכולל ומקום האירוח לא יאפשר שינוי תאריכים.
**ביטול ו/או שינוי שייעשה ביום שבת ו/או בכל יום מנוחה אחר בישראל, ייחשב (לצורך קביעת דמי ביטול) כאילו נעשה ביום העבודה העוקב.
**בכל מקרה של שינוי כלשהו בהזמנה (מועדים, יעד וכיוצ”ב) ביוזמת המשתמש, המשתמש עשוי להידרש לשלם דמי שינוי נוספים לחברה וזאת בהתאם לתעריפים הקבועים שיהיו במועד השינוי למועד ההגעה.
שינוי בהזמנה:
שינוי בהזמנה ייעשה תחת הקטגוריה "תיק ההזמנות" בחלקו התחתון של עמודי הבית , הלקוח יידרש להזין במקום המתאים שם משתמש (כתובת דוא"ל ) וסיסמא שקיבל יחד עם אישור ההזמנה או מול מחלקת המכירות בצירוף הודעה כתובה, ובכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן והתקנות שהותקנו מכוחו. שינויים בהזמנה שנעשתה באתר, ניתן לבצע באמצעות הודעה בכתב בלבד בדוא”ל office@sea-tower.co.il
לקוח אשר ביצע הזמנה דרך האתר, יקבל שם משתמש וסיסמא על גבי אישור ההזמנה שביצע.
כל ההזמנות באתר ובטלפון הינם – ללא אפשרות ביטול אלא אם נקבע אחרת ונתקבל לכך אישור בכתב.
כרטיס האשראי יחוייב עם ביצוע ההזמנה ולא יבוצע החזר במידה וההזמנה תבוטל.
שינוי/עדכון מועדים בהזמנה יתאפשר מכל עמוד בית דרך הקטגוריה "תיק ההזמנות" בחלקו התחתון של עמודי הבית, הלקוח יידרש להזין במקום המתאים שם משתמש (כתובת דוא"ל) וסיסמא שקיבל יחד עם אישור ההזמנה.
לאחר הזנת שם משתמש וסיסמא יתאפשר ביצוע ביטול ההזמנה באמצעות כפתור "ביטול", וזאת רק באופן חריג ובמידה וההזמנה עומדת בתנאי הביטול של המחירון.
ביטול ההזמנה מותנה במדיניות ביטול שהוגדרה בתקנון, מצורף קישור: https://www.sea-tower.co.il/%d7%aa%d7%a7%d7%a0%d7%95%d7%9f/
במידה וההזמנה אינה עומדת בתנאי הביטול, וכפתור הביטול אינו מופיע ב"תיק ההזמנות שלי", יש לליצור קשר עם מגדל הים באמצעות פניה למחלקת הזמנות באי-מייל: office@sea-tower.co.il או טלפון: 04-6891689
הגעה:
על המזמין לשמור את ההודעה שהמזמין קיבל ואשר כוללת את שם המזמין ומספר ההזמנה.
לשאלות, בקשות או בירורים נוספים, אנא השאירו הודעה ב- 'צור קשר' או התקשרו למוקד ההזמנות שלנו בטלפון 04-6891689.