אנו במגדל הים בניין אלמוג מאמינים בתוקף שהאינטרנט צריך להיות זמין ונגיש לכל אחד ומחויבים לספק אתר אינטרנט נגיש לקהל הרחב ביותר האפשרי, ללא קשר ליכולת.
כדי למלא זאת, אנו שואפים לדבוק בקפדנות ככל האפשר להנחיות נגישות תוכן האינטרנט של World Wide Web Consortium (W3C) 2.1 (WCAG 2.1) ברמת AA.
הנחיות אלו מסבירות כיצד להנגיש תוכן אינטרנט לאנשים עם מגוון רחב של מוגבלויות. עמידה בהנחיות אלו עוזרת לנו להבטיח שהאתר יהיה נגיש לעיוורים, אנשים עם לקות מוטורית, לקות ראייה, לקויות קוגניטיביות ועוד.
אתר זה משתמש בטכנולוגיות שונות שנועדו להפוך אותו לנגיש ככל האפשר בכל עת. אנו משתמשים בממשק נגישות המאפשר לאנשים עם מוגבלויות ספציפיות להתאים את ממשק המשתמש (ממשק המשתמש) של האתר ולעצב אותו לצרכיהם האישיים.
בנוסף, האתר משתמש באפליקציה מבוססת בינה מלאכותית הפועלת ברקע ומייעל את רמת הנגישות שלו ללא הרף. יישום זה מתקן את ה-HTML של האתר, מתאים את הפונקציונליות וההתנהגות שלו לקוראי מסך המשמשים משתמשים עיוורים ולפונקציות מקלדת המשמשות אנשים עם ליקויים מוטוריים.
אם ברצונך ליצור קשר עם הבעלים של האתר אנא השתמש במייל הבא support@sea-tower.co.il
אתר מגדל הים מיישם את טכניקת ARIA attributes (Accessible Rich Internet Applications), לצד שינויים התנהגותיים שונים, כדי להבטיח שמשתמשים עיוורים המבקרים עם קוראי מסך יוכלו לקרוא, להבין וליהנות מפונקציות האתר. ברגע שמשתמש עם קורא מסך נכנס לאתר שלך, הוא מקבל מיד הנחיה להיכנס לפרופיל קורא המסך כדי שיוכל לגלוש ולתפעל את האתר שלך ביעילות. כך האתר שלנו מכסה כמה מהדרישות החשובות ביותר לקורא מסך:
בנוסף, תהליך הרקע סורק את כל תמונות האתר. הוא מספק תיאור מדויק ומשמעותי המבוסס על תמונה-אובייקט-זיהוי כתגית ALT (טקסט חלופי) עבור תמונות שאינן מתוארות. זה גם יחלץ טקסטים המוטמעים בתוך התמונה באמצעות טכנולוגיית OCR (זיהוי תווים אופטי). כדי להפעיל התאמות של קורא מסך בכל עת, המשתמשים צריכים רק ללחוץ על שילוב המקלדת Alt+1. משתמשי קוראי מסך מקבלים גם הודעות אוטומטיות להפעיל את מצב קורא המסך ברגע שהם נכנסים לאתר.
התאמות אלו תואמות לקוראי מסך פופולריים כגון JAWS, NVDA, VoiceOver ו-TalkBack.
בנוסף, משתמשי מקלדת ימצאו תפריטי דילוג על תוכן זמינים בכל עת על ידי לחיצה על Alt+2, או כרכיב הראשון של האתר בזמן ניווט עם המקלדת. תהליך הרקע מטפל גם בחלונות קופצים שהופעלו על ידי הזזת מיקוד המקלדת לעברם ברגע שהם מופיעים, ולא מאפשר לפוקוס להיסחף החוצה.
משתמשים יכולים גם להשתמש בקיצורי דרך כגון "M" (תפריטים), "H" (כותרות), "F" (טפסים), "B" (לחצנים) ו-"G" (גרפיקה) כדי לקפוץ לאלמנטים ספציפיים.
אנו שואפים לתמוך בכמה שיותר דפדפנים וטכנולוגיות מסייעות, כך שהמשתמשים שלנו יוכלו לבחור את הכלים המתאימים ביותר עבורם, עם כמה שפחות הגבלות. לכן, עבדנו קשה מאוד כדי להיות מסוגלים לתמוך בכל המערכות הגדולות המהוות למעלה מ-95% מנתח השוק של המשתמשים, כולל Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera ו-Microsoft Edge, JAWS ו-NVDA (קוראי מסך), הן עבור משתמשי Windows והן עבור משתמשי MAC.
למרות מאמצינו הטובים ביותר לאפשר לכל אחד להתאים את האתר לצרכיו, עדיין עשויים להיות דפים או חלקים שאינם נגישים במלואם, נמצאים בתהליך של נגישות, או שחסר להם פתרון טכנולוגי הולם להנגשתם. ובכל זאת, אנו משפרים ללא הרף את הנגישות שלנו, מוסיפים, מעדכנים, משפרים את האפשרויות והתכונות שלה, ומפתחים ומאמצים טכנולוגיות חדשות. כל זה נועד להגיע לרמת הנגישות האופטימלית בעקבות ההתקדמות הטכנולוגית. אם ברצונך ליצור קשר עם הבעלים של האתר, אנא השתמש במייל הבא support@sea-tower.co.il
יצירת קשר ומשוב
אנו מקדמים בברכה משוב מהמשתמשים שלנו. אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בבעיה מיוחדת בנושא הנגישות, נשמח לקבלת משוב באמצעות מילוי טופס יצירת קשר שלנו.
הבהרה
חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה לרבות אנשים עם מוגבלויות.
במידה וחרף מאמצנו נתקלתם בקושי, נשמח לקבל כל תגובה, רעיון והצעה בנושא הנגישות באמצעות טופס יצירת קשר באתר. כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר
צרפו בבקשה פרטים מלאים ככל שניתן:
• תיאור הבעיה בה נתקלתם.
• מהי הפעולה שניסיתם לבצע?
• באיזה עמוד גלשתם?
• באיזה דפדפן גלשתם.
שלחו אלינו למייל כפי שמופיע באתר ואנחנו נטפל בבעיה ונחזור אליכם בהקדם עם פרטים על טיפולה.